318 stron ; ilustracje (w tym kolorowe) ; Niepublikowana praca doktorska
Mącik, Radosław. Promotor ; Ratajczyk, Monika. Promotor pomocniczy
2 lut 2024
16 gru 2023
5
https://bc.umcs.pl/publication/51792
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Managerial effects of the use of IT systems enhanced by machine learning, applied in trade marketing and merchandising | 2 lut 2024 |
Wróblewska, Diana Brzeziński, Marek. Promotor Gulski, Bogusław. Promotor pomocniczy
Buczyńska-Pizoń, Natalia Mącik, Radosław. Promotor Smalej-Kołodziej, Olga. Promotor pomocniczy
Ratajczyk, Monika Mącik, Radosław. Promotor Kucia, Michał. Promotor pomocniczy
Nieradka, Piotr Pastuszak, Zbigniew. Promotor Kowalska, Aleksandra. Promotor pomocniczy
Gavryshkiv, Antonina Viktoriia Karman, Agnieszka. Promotor
Twarowska, Katarzyna Mucha-Leszko, Bogumiła. Promotor Białowąs, Tomasz. Promotor pomocniczy
Jańska, Anna Bednarczyk, Teresa. H. Promotor Kicia, Mariusz. Promotor pomocniczy
Kański, Łukasz Chadam, Jan. Promotor Banaś, Jarosław. Promotor pomocniczy