artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 34 (2015), z. 2, s. 7-10 ; T. 34 (2015), z. 2 posiada indywidualny tyt.: Problemy edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa teoretyczna i rozwiązania praktyczne / redakcja naukowa Krzysztof Kruszko, Ilona Nowakowska-Buryła
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Kirenko, Janusz (1954- ). Red. ; Kruszko, Krzysztof. Red. ; Nowakowska-Buryła, Ilona. Red. ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 34 (2015), z. 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ; Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
27 maj 2019
24 lip 2018
84
84
https://bc.umcs.pl/publication/32131
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 34 (2015), z. 2. Wstęp | 27 maj 2019 |
Kruszko, Krzysztof Kirenko, Janusz (1954- ). Red. Kruszko, Krzysztof. Red. Nowakowska-Buryła, Ilona. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Nowakowska-Buryła, Ilona Kirenko, Janusz (1954- ). Red. Kruszko, Krzysztof. Red. Nowakowska-Buryła, Ilona. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Nowakowska-Buryła, Ilona Świdzińska, Agata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Nowakowska-Buryła, Ilona. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Nowakowska-Buryła, Ilona Okrasa, Marzena Świdzińska, Agata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Kusiak, Krystyna. Nowakowska-Buryła, Ilona. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Jaszczyszyn, Elżbieta Jakubowska, Emilia Kirenko, Janusz (1954-). Red. Parczewska, Teresa (1959-). Red. Chojak, Małgorzata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Jakibowska, Emilia Jaszczyszyn, Elżbieta Kirenko, Janusz (1954-). Red. Parczewska, Teresa (1959-). Red. Chojak, Małgorzata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii