Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
2023-09-26
2023-09-26
2
http://bc.umcs.pl/publication/15677
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej | 2023-09-26 |
Nowicki, Maciej (1910-1950) Sandecka, Stanisława (1912-)
Karwowski, Marcin Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Černenko, Maksim. Âkovlêv, Anatolìj Ìvanovič (1937- ). Âkovlêv, Anatolìj Ìvanovič (1937- ).
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej
Cwynar, Monika Pleban, Patrycja Pliś, Anna Mącik, Dorota Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Tychmanowicz, Anna. Red.