Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
26 wrz 2023
26 wrz 2023
87
https://bc.umcs.pl/publication/15677
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej | 26 wrz 2023 |
Nowicki, Maciej (1910-1950) Sandecka, Stanisława (1912-)
Karwowski, Marcin Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Kuncewicz, Dariusz. Jaśkowska, Katarzyna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Černenko, Maksim. Âkovlêv, Anatolìj Ìvanovič (1937- ). Âkovlêv, Anatolìj Ìvanovič (1937- ).
Wojtak, Maria (1952- ) Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor