Artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 40 (2021), nr 4, s. 7-23
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 40 (2021)
Apr 3, 2024
Aug 24, 2023
38
https://bc.umcs.pl/publication/50271
Edition name | Date |
---|---|
Przyszczypkowski, K., Mapa pojęciowa wiedzy akademickiej jako obraz kondycji uniwersytetów | Apr 3, 2024 |
Groenwald, Maria Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Hofman, Iwona Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Kuncewicz, Dariusz. Jaśkowska, Katarzyna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Efing, Christian Arich-Gerz, Bruno Sander, Isa-Lou Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Roelcke, Thorsten Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Habuda, Adam Kruk, Emil. Red. Spasowska, Hanna. Red. Lubeńczuk, Grzegorz. Red.
Palak, Zofia. Brodacka, Małgorzata. Autor Chimicz, Dorota. Autor