artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 6 (2021), s. 345-358. ; tyt. równoległy: Cechy semantycznego komponentu aktywności komunikacyjnej u przedszkolaków z opóźnieniem rozwojowym ; Bibliografia na stronach 356-358.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova
6 gru 2023
16 sie 2022
43
http://bc.umcs.pl/publication/48722
Gielata, Ireneusz. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Kasprzak, Marta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Szewior, Krzysztof. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Jaskuła-Korporowicz, Sylwia. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Karwatowska, Małgorzata. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.