Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 4 (1994), strony 53-59 ; tyt. równoległy: Orientacja marketingowa małych firm podczas transformacji polskiej gospodarki
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 4 (1994)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Oct 27, 2021
Jun 11, 2021
26
26
http://bc.umcs.pl/publication/43186
Edition name | Date |
---|---|
Sobczyk, G. Marketing orientation of small firms uuring Polish economy transformation | Oct 27, 2021 |
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji