Vol. 43, Nr 3 (2019) posiada tytuł: Literacy skills in language education ; artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 3 (2019), s. 155-166 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 3 (2019)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Feb 3, 2021
Feb 3, 2021
66
66
https://bc.umcs.pl/publication/40051
Edition name | Date |
---|---|
Kılıçkaya, F. Assessing L2 vocabulary through multiple-choice, matching, gap-fill, and word formation items | Feb 3, 2021 |
Kılıçkaya, Ferit Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej
Cichosz, Piotr Willaume, Małgorzata. Red.
Kılıçkaya, Ferit Çıraklı, Mustafa Zeki Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej
Gündüz, Tarkan Kılıçkaya, Ferit Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny Krzemińska-Adamek, Małgorzata. Redaktor Jarosz, Izabela. Redaktor Kiszczak, Anna. Redaktor
Ebenberger, Astrid Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Szpyra-Kozłowska, Jolanta Stasiak, Sławomir Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej
Misiągiewicz, Justyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Şevik, Mustafa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna