Lublin Studies in Modern Languages and Literature
Vol. 43, Nr 3 (2019) posiada tytuł: Literacy skills in language education ; artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 3 (2019), s. 113-125 ; streszcz. ang.
redaktorzy: Jerzy Brzeziński, Irena Nowicka-Koźluk, Janusz Golec, Jarosław Krajka and Jolanta Knieja ; od 2013 publikowane online w formule open-access przez Wydawnictwo UMCS
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 3 (2019)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Oct 10, 2024
Feb 3, 2021
61
61
https://bc.umcs.pl/publication/40048
Edition name | Date |
---|---|
Ouafi, A. The effect of extensive reading on Algerian university students’ writing performance | Oct 10, 2024 |
Dąbrowska, Izabela Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Kotorowicz-Jasińska, Karolina Krzemińska-Adamek, Małgorzata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Szabó, Ildikó Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Cinganotto, Letizia Cuccurullo, Daniela Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Chodkiewicz, Halina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna