Vol. 43, Nr 3 (2019) posiada tytuł: Literacy skills in language education ; artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 3 (2019), s. 25-32
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 3 (2019)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
28 sty 2021
28 sty 2021
51
51
https://bc.umcs.pl/publication/39868
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Szabó, I. Literacy in Hungary – a short country report based on ELINET framework | 28 sty 2021 |
Dąbrowska, Izabela Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Ouafi, Abir Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Kotorowicz-Jasińska, Karolina Krzemińska-Adamek, Małgorzata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Cinganotto, Letizia Cuccurullo, Daniela Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Chodkiewicz, Halina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Szabó, Ildikó. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.