400 stron ; Niepublikowana praca doktorska ; Tytuł w języku angielskim: The influence of the package on young consumers’ buying decisions ; ilustracje (w tym kolorowe)
Mącik, Radosław. Promotor ; Kucia, Michał. Promotor pomocniczy
Jul 18, 2019
Jun 5, 2019
65
62
https://bc.umcs.pl/publication/34887
Edition name | Date |
---|---|
Wpływ opakowania na decyzje zakupowe młodych konsumentów | Jul 18, 2019 |
Domaradzki, Paweł Tomasz Bukalska, Elżbieta. Promotor Wawryszuk-Misztal, Anna. Promotor pomocniczy
Jakubczak, Jacek Rakowska, Anna. Promotor Chmielewska-Muciek, Dorota. Promotor
Pasierbowicz, Tomasz Bednarczyk, Teresa Hanna. Promotor Domańska, Ada. Promotor pomocniczy
Budzyńska, Katarzyna Pastuszak, Zbigniew. Promotor Lipowski, Marcin. Promotor pomocniczy
Hałka, Mateusz Starzyńska, Wacława. Promotor Budzyński, Tomasz. Promotor pomocniczy
Bodys, Sylwester Chadam, Jan. Promotor Ratajczyk, Monika. Promotor pomocniczy
Sękowski, Stefan Bałtowski, Maciej. Promotor
Szuper, Katarzyna Barbara Bukalska, Elżbieta. Promotor Czerniak, Jakub. Promotor pomocniczy