Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997), strony 215-224 ; tyt. równoległy: Pragmatyka marketingowa polskiego małego biznesu
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
14 cze 2021
14 cze 2021
49
49
http://bc.umcs.pl/publication/43261
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sobczyk, G. Marketingpragmatik vom polnischen small business | 14 cze 2021 |
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Sobczyk, Genowefa.