Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
21 maj 2024
6 kwi 2023
37
http://bc.umcs.pl/publication/49748
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rymarczyk, J., The impact of industrial revolution 4.0 and the COVID-19 pandemic on the corporate marketing | 21 maj 2024 |
Łobacz, Małgorzata Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Bida, Olena Kuczaj, Oleksandr Czyczuk, Antonina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Lazarenko, Nataliia Ihnatova, Olena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Fabilena Elvin Francisco Rodriges. redaktor naczelny Katarzyna Krzywicka
Llairó, Maria de Monserrat. redaktor naczelny Katarzyna Krzywicka
Wołoszyn-Cichocka, Agnieszka Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor
Pawełek, Katarzyna. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS