Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
6 kwi 2023
6 kwi 2023
25
http://bc.umcs.pl/publication/49748
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rymarczyk, J., The impact of industrial revolution 4.0 and the COVID-19 pandemic on the corporate marketing | 6 kwi 2023 |
Łobacz, Małgorzata Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Bida, Olena Kuczaj, Oleksandr Czyczuk, Antonina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Lazarenko, Nataliia Ihnatova, Olena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Fabilena Elvin Francisco Rodriges. redaktor naczelny Katarzyna Krzywicka
Llairó, Maria de Monserrat. redaktor naczelny Katarzyna Krzywicka
Wójtowicz, Katarzyna. Wojtowicz, Jan. Autor Ujazda, Damian. Autor
Czerwonka, Monika. Siembida, Joanna. Autor