Artykuł w: Studia Iuridica Lublinensia Vol. 30, 2 (2021), strony 339-356 ; tytuł równoległy: Opodatkowanie influencerów korzystających z Instagrama ; Streszczenia w językach angielskim i polskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Studia Iuridica Lublinensia Vol. 30, 2 (2021)
Oct 15, 2021
Oct 15, 2021
129
http://bc.umcs.pl/publication/44815
Edition name | Date |
---|---|
Radvan, M., Taxation of Instagram influencers | Oct 15, 2021 |
Lipińska, Agata. Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Latoch-Zielińska, Małgorzata. Monika Gabryś-Sławińska, Robert Westerfelhaus. Redaktor Robert Westerfelhaus. Redaktor
Andrzejewski, Adam (pedagogika). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Pers Łukasz
Ślusarska, Renata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Bernaczek, Karol. Red. Dubieński, Aleksander. Red. Borkowski, Wacław. Red. Smolka, Zbigniew. Red.
Bernaczek, Karol. Red. Dubieński, Aleksander. Red. Borkowski, Wacław. Red. Smolka, Zbigniew. Red.
Bernaczek, Karol. Red. Dubieński, Aleksander. Red. Borkowski, Wacław. Red. Smolka, Zbigniew. Red.