Artykuł w: Studia Iuridica Lublinensia Vol. 30, 2 (2021), strony 339-356 ; tytuł równoległy: Opodatkowanie influencerów korzystających z Instagrama ; Streszczenia w językach angielskim i polskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Studia Iuridica Lublinensia Vol. 30, 2 (2021)
24 cze 2024
15 paź 2021
137
http://bc.umcs.pl/publication/44815
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Radvan, M., Taxation of Instagram influencers | 24 cze 2024 |
Lipińska, Agata Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Latoch-Zielińska, Małgorzata. Monika Gabryś-Sławińska, Robert Westerfelhaus. Redaktor Robert Westerfelhaus. Redaktor
Andrzejewski, Adam (pedagogika). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Ślusarska, Renata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Pers Łukasz
Tylec Grzegorz Kwiecień Sebastian Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji.
Bernaczek, Karol. Red. Dubieński, Aleksander. Red. Borkowski, Wacław. Red. Smolka, Zbigniew. Red.
Bernaczek, Karol. Red. Dubieński, Aleksander. Red. Borkowski, Wacław. Red. Smolka, Zbigniew. Red.