Bibliografia na stronie 173. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 26, 10 (1992), strony 159-173 ; tyt. równoległy: Market segmentation concept
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 26, 10 (1992)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 25, 2021
May 25, 2021
518
518
http://bc.umcs.pl/publication/42879
Edition name | Date |
---|---|
Pawlak, J. Marketingowa segmentacja rynku | May 25, 2021 |
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Staszkiewicz, Marzena Klimkiewicz, Katarzyna Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Sienkiewicz, Łukasz Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Piwowar-Sulej, Katarzyna Stępnik, Krzysztof. Redaktor