Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 22, 21 (1988), strony 203-210 ; Tytuł równoległy: Psihologičeskie predposylki prinâtiâ rešenij, opredelâûŝih strategiû predpriâtij ; Tytuł równoległy: Psychological basis of making decisions shaping the strategy of the enterprise ; Streszczenia w językach angielskim, rosyjskim.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 22, 21 (1988)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2021
21 maj 2021
33
33
http://bc.umcs.pl/publication/42751
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Bratnicki, M., Psychologiczne przesłanki podejmowania decyzji kształtujących strategię przedsiębiorstwa | 21 maj 2021 |
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Staszkiewicz, Marzena Klimkiewicz, Katarzyna Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Sienkiewicz, Łukasz Stępnik, Krzysztof. Redaktor