Tytuł:
Psychologiczne przesłanki podejmowania decyzji kształtujących strategię przedsiębiorstwa
Tytuł publikacji grupowej:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
ekonomia ; prasa ekonomiczna ; czasopisma naukowe
Opis:
Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 22, 21 (1988), strony 203-210 ; Tytuł równoległy: Psihologičeskie predposylki prinâtiâ rešenij, opredelâûŝih strategiû predpriâtij ; Tytuł równoległy: Psychological basis of making decisions shaping the strategy of the enterprise ; Streszczenia w językach angielskim, rosyjskim.
Wydawca:
Miejsce wydania:
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 22, 21 (1988)
Prawa:
Źródło finansowania :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego