Vol. 43, Nr 3 (2019) posiada tytuł: Literacy skills in language education ; artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol., Nr 3 (2019), s. 61-72
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol., Nr 3 (2019)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
28 sty 2021
28 sty 2021
39
39
http://bc.umcs.pl/publication/39871
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Chodkiewicz, H. Strategic reading: towards a better understanding of its role in L2/FL learning and teaching contexts | 28 sty 2021 |
Kiszczak, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Łockiewicz, Marta. Warmbier, Martyna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
Ouafi, Abir Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Kotorowicz-Jasińska, Karolina Krzemińska-Adamek, Małgorzata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Dąbrowska, Izabela Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Szabó, Ildikó Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Cinganotto, Letizia Cuccurullo, Daniela Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Chodkiewicz, Halina Krzemińska-Adamek, Małgorzata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna