Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 169-176 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Antecedencje postrzeganego przez konsumenta kapitału marek własnych – model koncepcyjny
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 15, 2021
Feb 1, 2018
127
127
http://bc.umcs.pl/publication/31122
Edition name | Date |
---|---|
Łukasik, Przemysław, Schivinski, Bruno - Antecedents of Consumer-Based Store Brand Equity – Conceptual Model | Apr 15, 2021 |
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno
Łukasik, Przemysław
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
Woźniewska, Grażyna
Widz, Ewa