Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 105-112 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Strategiczne zarządzanie podmiotem politycznym w kontekście wirtualizacji rynku
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
15 kwi 2021
1 lut 2018
128
128
http://bc.umcs.pl/publication/31115
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Jaśniok, Michał, Śliwińśka, Krystyna - Strategic Marketing of Political Entity in Market Virtualization Context | 15 kwi 2021 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
Woźniewska, Grażyna
Widz, Ewa
Wawryszuk-Misztal, Anna
Wanat-Połeć, Elżbieta Sordyl, Grażyna