Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 29-38 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Wpływ społeczny a proces akceptacji i użytkowania dobra technologicznego przez konsumentów-seniorów
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 15, 2021
Feb 1, 2018
24
24
http://bc.umcs.pl/publication/31107
Edition name | Date |
---|---|
Badowska, Sylwia - Social Influence and a Process of Acceptance and Use of a Technological Product by the Elderly Consumers | Apr 15, 2021 |
Badowska, Sylwia.
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Badowska, Sylwia. Delińska, Liwia.
Badowska, Sylwia. Delińska, Liwia.
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
Woźniewska, Grażyna
Widz, Ewa