Tyt. równol.: Specificity of marketing policy in private banking ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, Vol. 47 (2013), 3, s. 487-496 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 47 (2013), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Oct 15, 2015
114
114
http://bc.umcs.pl/publication/23539
Edition name | Date |
---|---|
Płókarz, Rafał - Specyfika polityki marketingowej w bankowości prywatnej | May 21, 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Ciozda, Krystyna (1944- ) Orłowski, Ryszard (1927- ).Redaktor sekcji