Tyt. równol.: Specificity of marketing policy in private banking ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, Vol. 47 (2013), 3, s. 487-496 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 47 (2013), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
15 kwi 2021
15 paź 2015
110
110
http://bc.umcs.pl/publication/23539
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Płókarz, Rafał - Specyfika polityki marketingowej w bankowości prywatnej | 15 kwi 2021 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
Woźniewska, Grażyna
Widz, Ewa
Wawryszuk-Misztal, Anna
Wanat-Połeć, Elżbieta Sordyl, Grażyna