Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor: Temat i słowa kluczowe:sytuacje społeczne ; teoria dramaturgiczna ; nauczyciele ; przedszkole niepubliczne ; Goffman, Erving ; pandemia COVID-19 ; Ukraina ; Polska
Opis:artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2, s. 139-154 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Between the stage and the backstage: social situations in the perspective of non-public kindergarten teachers in terms of Erving Goffman’s theory
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Wierzejska, Joanna. Redaktor ; Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2
Prawa: