Tytuł:
Tytuł publikacji grupowej:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
edukacja zdalna ; kompetencje informatyczne ; kompetencje metodyczne ; kształcenie nauczycieli ; pandemia COVID-19 ; Polska
Opis:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2, s. 9-27 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Pandemic education raising awareness of the need for systemic teacher training for remote education ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Wierzejska, Joanna. Redaktor ; Sanecki, Grzegorz. Redaktor
Data wydania:
Typ zasobu:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 2