Bibliografia na stronie 128. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 53, 1 (2019), strony 119-128
Lublin : Wydawnictwo UMCS, 1967-
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 53, 1 (2019)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
15 kwi 2021
12 paź 2020
54
54
http://bc.umcs.pl/publication/37625
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Ścibor-Rylski, M. Gamification - the key to in-depth exploration of consumer behavior in market research | 15 kwi 2021 |
Łukasik, Izabella Maria Witek, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954- ). Red.
Czernyszewicz Eugenia Wiśniewska Małgorzata Zdzisława
Litka Paulina Stolarz Bartłomiej. Autor