Tyt. równol.: Działania marketingowe przedsiębiorstw wcześnie umiędzynarodowionych. Wyniki badań empirycznych ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 3, s. 71-80 ; streszcz. pol.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
15 kwi 2021
21 paź 2015
142
142
http://bc.umcs.pl/publication/23805
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kowalik, Izabela - Marketing Activity of the International New Ventures. Results of Empirical Studies from Poland | 15 kwi 2021 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Kowalik, Izabela K. Majdan, Maria. Redaktor sekcji
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
Woźniewska, Grażyna
Widz, Ewa
Wawryszuk-Misztal, Anna
Wanat-Połeć, Elżbieta Sordyl, Grażyna