Tyt. równol.: Polish consumers’ propensity to use innovative payment methods ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 48 (2015), 3, s. 119-127 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 48 (2014), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
15 kwi 2021
19 paź 2015
113
113
http://bc.umcs.pl/publication/23701
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Harasim, Janina - Skłonność Polaków do stosowania innowacyjnych instrumentów płatniczych | 15 kwi 2021 |
Harasim, Janina
Klimontowicz, Monika Harasim, Janina
Harasim, Janina Klimontowicz, Monika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Harasim, Janina Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
Woźniewska, Grażyna