Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 5, 14 (1992), strony 189-193 ; Tytuł równoległy: Projekt szkoły opracowany przez Humboldschule Chemnitz w aspekcie tradycji reform pedagogicznych i opieki nad uczniami z uzdolnieniami matematyczno-przyrodniczo-technicznymi ; Streszczenie w języku polskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:38399 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 5, 14 (1992)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
6 maj 2021
23 kwi 2021
37
37
http://bc.umcs.pl/publication/41828
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Popek, Stanisław (1936- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Węgliński, Andrzej (1955- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Łobocki, Mieczysław (1929-2012). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Wilczyńska, Jolanta T. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Hawryluk, Mariusz (19..-2016). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Kielasińska, Anna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Bulzak, Andrzej. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor