Tytuł:
Prawnokarne aspekty reklamy alkoholu
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
Opis:
Tytuł nagłówkowy. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykul w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio G, Ius Vol. 45 (1998), strony 59-73 ; tytul rownolegly: Criminal law aspects of advertising alcoholic beverages
Wydawca:
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Skrzydło, Wiesław (1929- ). Redaktor ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji.
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio G, Ius Vol. 45 (1998), strony 59-73
Prawa:
Źródło finansowania :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego