Tytuł nagłówkowy. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykul w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio G, Ius Vol. 45 (1998), strony 59-73 ; tytul rownolegly: Criminal law aspects of advertising alcoholic beverages
Skrzydło, Wiesław (1929- ). Redaktor ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji.
oai:bc.umcs.pl:37912 ; 0458-4317
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio G, Ius Vol. 45 (1998), strony 59-73
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
22 mar 2021
22 mar 2021
315
317
https://bc.umcs.pl/publication/41289
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Mozgawa M., Prawnokarne aspekty reklamy alkoholu | 22 mar 2021 |
Mozgawa, Marek. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Skrzydło, Wiesław (1929- ). Redaktor
Likhova, Sopiya Mozgawa, Marek Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji.
Mozgawa, Marek Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji
Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor