artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 40 (2016), z. 1, s. 116-134 ; streszcz. ang.
Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 40 (2016), z. 1
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Sep 22, 2020
Sep 21, 2020
100
100
http://bc.umcs.pl/publication/37351
Edition name | Date |
---|---|
Kılıçkaya, F. Washback effects of a high-stakes exam on lower secondary school English teachers’ practices in the classroom | Sep 22, 2020 |
Kılıçkaya, Ferit Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Cichosz, Piotr Willaume, Małgorzata. Red.
Kılıçkaya, Ferit Çıraklı, Mustafa Zeki Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej
Gündüz, Tarkan Kılıçkaya, Ferit Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny Krzemińska-Adamek, Małgorzata. Redaktor Jarosz, Izabela. Redaktor Kiszczak, Anna. Redaktor
Ebenberger, Astrid Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna