artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 38 (2014), z. 2, s. 97-113 ; streszcz. ang.
Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 38 (2014), z. 2
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Sep 14, 2020
Sep 11, 2020
74
74
http://bc.umcs.pl/publication/37263
Edition name | Date |
---|---|
Mierzwińska-Hajnos, A. Shockvertising: Beyond Blunt Slogans and Drastic Images. A Conceptual Blending Analysis | Sep 14, 2020 |
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filologiczny Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Dąbrowska, Anna. Redaktor
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka.
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej
Niebrzegowska, Stanisława.
Głaz, Adam (1970- ).