Bibliografia na stronach 55-56. ; Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 52, 5 (2018), strony 47-56 ; Co-branding i lojalność wobec marki - perspektywa instytucji szkolnictwa wyższego
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 52, 5 (2018)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
3 paź 2019
36
36
http://bc.umcs.pl/publication/35413
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Mróz-Gorgoń, B. Co-branding and brand loyalty - higher education institutions perspective | 21 maj 2024 |
CK Uniwersytet imienia Cesarza Franciszka I
Towarzystwo Przyjaciół Młodzieży Akademickiej Towarzystwo Kultury Akademickiej (Lwów) Zrąb (Lwów)
Ostrowski, Adam (1911-1977). Oprac.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin).
Wilczyński, Jan Zygmunt (1891-1970)
Sas-Wisłocki, Juliusz
Malarczyk, Jan (1931-1998). Wybór