artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia Vol. 25, 1 (2018), strony 157-174 ; tyt. równol.: At the interface of election marketing and city marketing? : in search of a predictor of the systemic position of the presidents of the biggest Polish cities
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia Vol. 25, 1 (2018)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 10, 2019
May 10, 2019
54
54
http://bc.umcs.pl/publication/34538
Kowalik, Janina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Taras, Wojciech (1960- ). Pieniążek, Antoni (1940- ). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji.
Dąbrowski, Karol. Red. Pracownia Badań nad Samorządami
Bartnicki, Sławomir (socjologia) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Bogusławski, Aleksander (1887-1963). Redaktor Związek Powiatów Polskich
Jaroszyński. Maurycy Zdzisław. Redaktor Związek Powiatów Polskich
Bogusławski, Aleksander (1887-1963). Redaktor Związek Powiatów Polskich