Tyt. równol.: The Impact of Market Leadership on the Process of Price Determination ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 4, s. 579-588 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 4
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
15 kwi 2021
26 kwi 2017
36
36
http://bc.umcs.pl/publication/29912
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Ścianowska, Agnieszka - Wpływ zjawiska przywództwa rynkowego na proces wyznaczania cen przez przedsiębiorstwa | 15 kwi 2021 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
Woźniewska, Grażyna
Widz, Ewa
Wawryszuk-Misztal, Anna
Wanat-Połeć, Elżbieta Sordyl, Grażyna