Tyt. równol.: The role of marketing management of the university at the aspect of changes in higher education market ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 1, s. 35-42 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 15, 2021
Oct 21, 2015
82
82
http://bc.umcs.pl/publication/23745
Edition name | Date |
---|---|
Celoch, Aneta - Rola marketingowego zarządzania szkołą wyższą w aspekcie zmian na rynku usług edukacyjnych | Apr 15, 2021 |
Celoch, Aneta Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Sanecki, Grzegorz. Red.
Woźniewska, Grażyna
Widz, Ewa
Wawryszuk-Misztal, Anna
Wanat-Połeć, Elżbieta Sordyl, Grażyna