360 stron ; ilustracje (w tym kolorowe) ; Niepublikowana praca doktorska ; Consumer values and attitudes in organic food purchasing decisions
Mącik, Radosław. Promotor ; Smalej-Kołodziej, Olga. Promotor pomocniczy
24 sty 2024
16 gru 2023
1
https://bc.umcs.pl/publication/51793
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wartości i postawy konsumentów a decyzje zakupu żywności ekologicznej | 24 sty 2024 |
Wróblewska, Diana Brzeziński, Marek. Promotor Gulski, Bogusław. Promotor pomocniczy
Mosbah, Marwen Mącik, Radosław. Promotor Ratajczyk, Monika. Promotor pomocniczy
Ratajczyk, Monika Mącik, Radosław. Promotor Kucia, Michał. Promotor pomocniczy
Nieradka, Piotr Pastuszak, Zbigniew. Promotor Kowalska, Aleksandra. Promotor pomocniczy
Gavryshkiv, Antonina Viktoriia Karman, Agnieszka. Promotor
Twarowska, Katarzyna Mucha-Leszko, Bogumiła. Promotor Białowąs, Tomasz. Promotor pomocniczy
Jańska, Anna Bednarczyk, Teresa. H. Promotor Kicia, Mariusz. Promotor pomocniczy
Kański, Łukasz Chadam, Jan. Promotor Banaś, Jarosław. Promotor pomocniczy