Mento, Carmela ; Silvestri, Maria Catena ; Zanghì, Dominique ; Bitto, Floriana ; Hadipour, Abed L. ; Pira, Francesco
artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42, nr 1 (2023), s. 7-25.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS ; Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42, nr 1 (2023)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ; domena publiczna
27 sty 2025
19 maj 2023
147
https://bc.umcs.pl/publication/49908
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Mento, C.Choking effect, learning school performance. What role do emotional and motivational processes play? | 27 sty 2025 |