Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 55, 3 (2021)
21 maj 2024
20 lip 2022
74
https://bc.umcs.pl/publication/48621
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wereda, W. S. Role of social media in the enterprise's communication with its stakeholders | 21 maj 2024 |
Paatelainen, Laura Kannasto, Elisa Isotalus, Pekka Hofman, Iwona. Red
Pleszczyński, Jan (1958- ). Wydawnictwo UMC
Krukowska, Renata Świeca, Andrzej Łanczont, Maria. Red.
Czerski, Wojciech Gonciarz, Edyta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Świdzińska, Agata. Red.
Leśniczak, Rafał Jerzy (1979- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Skóra, Agnieszka Kardasz, Paweł Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji.
Fehér, Katalin (1974- ) Nowak-Teter, Ewa. Red.