401 stron ; ilustracje (w tym kolorowe) ; Niepublikowana praca doktorska
Skrzypek, Elżbieta. Promotor ; Grela, Grzegorz. Promotor pomocniczy
26 kwi 2022
4 mar 2022
913
https://bc.umcs.pl/publication/46875
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Uwarunkowania lojalności klientów sieci dyskontowych: ujęcie emocjonalno-behawioralne | 26 kwi 2022 |
Wróblewska, Diana Brzeziński, Marek. Promotor Gulski, Bogusław. Promotor pomocniczy
Mosbah, Marwen Mącik, Radosław. Promotor Ratajczyk, Monika. Promotor pomocniczy
Buczyńska-Pizoń, Natalia Mącik, Radosław. Promotor Smalej-Kołodziej, Olga. Promotor pomocniczy
Ratajczyk, Monika Mącik, Radosław. Promotor Kucia, Michał. Promotor pomocniczy
Nieradka, Piotr Pastuszak, Zbigniew. Promotor Kowalska, Aleksandra. Promotor pomocniczy
Gavryshkiv, Antonina Viktoriia Karman, Agnieszka. Promotor
Twarowska, Katarzyna Mucha-Leszko, Bogumiła. Promotor Białowąs, Tomasz. Promotor pomocniczy
Jańska, Anna Bednarczyk, Teresa. H. Promotor Kicia, Mariusz. Promotor pomocniczy