Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997), strony 199-213 ; tyt. równoległy: Motywacja w zarządzaniu przez jakość jako czynnik odniesienia sukcesu rynkowego
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
14 cze 2021
52
52
https://bc.umcs.pl/publication/43265
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Skrzypek, E. Motivation in quality management as a factor of market success | 21 maj 2024 |
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji