Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 17 (1994), strony 209-226 ; tyt. równoległy: Strategia kompleksowego zarządzania jakością w warunkach konkurencyjnego rynku
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 17 (1994)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
11 cze 2021
38
38
https://bc.umcs.pl/publication/43206
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Skrzypek, E. The strategy of complex quality management in the conditions of the competitive market | 21 maj 2024 |
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).