artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 115-132 ; tytuł równoległy: The course and results of restructurisation of the marketing activities in Polish firms
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 115-132
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
19 maj 2021
74
74
https://bc.umcs.pl/publication/42523
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Gulski B., Przebieg i rezultaty restrukturyzacji działalności marketingowej w polskich przedsiębiorstwach | 21 maj 2024 |
Gulski, Bogusław. Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Gulski, Bogusław. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Gulski, Bogusław.
Niezgoda, Dionizy. Szepytowski, Wojciech Zenon. Żelazko, Małgorzata. Szepytowski, Wojciech Zenon. Żelazko, Małgorzata.
Masłowska, Gabriela (1950- ). Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Makarski, Sylwester (1942- ). Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Kuczyńska, Marianna (ekonomika rolnictwa). Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Kamieniecka, Małgorzata. Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji