artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 115-132 ; tytuł równoległy: The course and results of restructurisation of the marketing activities in Polish firms
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 115-132
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
19 maj 2021
83
83
https://bc.umcs.pl/publication/42523
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Gulski B., Przebieg i rezultaty restrukturyzacji działalności marketingowej w polskich przedsiębiorstwach | 21 maj 2024 |
Gulski, Bogusław. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Gulski, Bogusław.
Gulski, Bogusław. Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Płudowski, Henryk (1924- ).
Miszczuk, Andrzej (1961- ).
Baruk, Jerzy.
Zinczuk, Krystyna (1950- ). Zinczuk, Mikołaj (1943-1999).