Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Stylistique des textes publicitaires sur l’exemple de la publicité créative
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 18 (2000), strony 299-309 ; streszczenie w języku francuskim
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:36051 ; 0239-426X
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 18 (2000)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
8 lip 2024
11 sty 2021
62
62
https://bc.umcs.pl/publication/39303
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wojtak, M. Stylistyka tekstów reklamowych na przykładzie reklamy kreatywnej | 8 lip 2024 |
Nowicki, Maciej (1910-1950) Sandecka, Stanisława (1912-)
Karwowski, Marcin Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Wojtak, Maria (1952- )
Černenko, Maksim. Âkovlêv, Anatolìj Ìvanovič (1937- ). Âkovlêv, Anatolìj Ìvanovič (1937- ).