Bibliografia na stronie 290. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 4 (2018), strony 275-291 ; Język emocji Strony 275-291 ; tyt. równoległy: Love in the perspective of children from schools working on the basic of M. Montessori's pedagogy vs. those working on the basic of the traditional one
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:32254 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 4 (2018) ; Język emocji
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
8 paź 2019
83
83
https://bc.umcs.pl/publication/35523
Zoszak-Łoskot, Karolina Wojnarska, Anna. Promotor
Zoszak-Łoskot, Karolina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Bochniarz, Agnieszka. Redaktor tomu Grabowiec, Anna. Redaktor tomu
Bednarczuk, Beata (pedagogika). Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Zwierzchowska, Iwona Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Jasielska, Aleksandra (1972- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gajda, Janusz (1933- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Bednarczuk, Beata (pedagogika). Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Kuncewicz, Dariusz. Jaśkowska, Katarzyna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)