Streszczenie w języku angielskim i polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 52, 1 (2018), strony 171-180 ; tyt. równol.: Consumer behavior towards new consumption trends : research results
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 52, 1 (2018), strony 171-180
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
25 kwi 2019
561
561
https://bc.umcs.pl/publication/34354
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Sobczyk, G. Zachowania konsumentów wobec nowych trendów konsumpcji : wyniki badań | 21 maj 2024 |
Bednarczyk, Michał Jan (1990- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Radzik, Tadeusz (1953-2009). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Majchrzyk, Konrad Koło Naukowe Historyków Studentów UMCS (Lublin)
Górska-Zabielska, Maria Smolska, Ewa Wachecka-Kotkowska, Lucyna Dobrowolski, Radosław (1964- ). Red. Orłowska, Anna (geomorfologia). Red. Hołub, Beata. Red. Janicki, Grzegorz. Red
Ludwikowska-Kędzia, Małgorzata Dobrowolski, Radosław (1964- ). Red. Orłowska, Anna (geomorfologia). Red. Hołub, Beata. Red. Janicki, Grzegorz. Red
Zwierzchowski, Piotr (1972- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Czarnota, Tomasz Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Górska-Zabielska, Maria Dobrowolski, Radosław (1964- ). Red. Orłowska, Anna (geomorfologia). Red. Hołub, Beata. Red. Janicki, Grzegorz. Red