Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 211-218 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Wiedza finansowa konsumentów – perspektywa europejska
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
1 lut 2018
151
152
https://bc.umcs.pl/publication/31127
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Smyczek, Sławomir - Customers’ Financial Literacy – European Perspective | 21 maj 2024 |
Krężołek, Dominik Smyczek, Sławomir Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Ciechomski, Konrad
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)